Desperate Housewives ja Devious Maids

Mingi aeg tagasi hakati telekast “Desperate Housewives“‘i osi kordama ja muidugi mul oli selle üle täiega hea meel, sest see on lihtsalt nii mõnus sari ja ükskõik kui palju ma neid osi näinud ka poleks, ma võin IGA KELL uuesti vaadata ja mul on siiani südamest kahju, et selle tegemine ära lõpetati, aga nagu selle tegija Marc Cherry ütles:”All things must come to an end. That is the nature of life.Hands down one of my favourite TV-shows of all time! Pärast seda, kui neid osi hakati kordama, siis ma tõmbasin need endalegi arvutisse ja ma panin need kogu aeg mängima, kui ma kodus olin, ükskõik mida ma ka kodus siis ei teinud. Need lihtsalt mängisid ja täna said need osad jälle otsa. Nii kahju oli. Kuigi ma ju teadsin, et lõpp tuleb. Selle torrentiga tulid kaasa ka kõikide seasonite extrad (bloopers, deleted scenes, the filming of series finale jne jne). Neid kõiki ma pole jõudnud veel vaadata, nii et seegi hea, eriti põnev on deleted scenes‘e vaadata! Ja kuivõrd, ma olen ära vaadanud samalt tegijalt sarja “Devious Maids” ja nüüd uuesti vaadanud kõik DH osad, siis JUBE palju inimesi, kes mängisid DH-s, mängivad nüüd “Devious Maids”‘is 😀 Näiteks, üks tsikk, keda DH-s näidati heal juhul 5 sekki, mängib nüüd uues sarjas üht peaosa!

Selle uue sarja peale sattusin ma ka jumala lambist. Klõpsisin kanaleid ja juhuslikult tuli selle sarja esimene osa Fox Life’i pealt. Mõtlesin, et no vaatan, äkki hakkab meeldima. Tavaliselt ma niimoodi lambist telekast sarja vaatama ei hakka. Kohe kui vaatama hakkasin, tuli mõttesse, et hmm, mis kuradi “Desperate Housewives”‘i copycat‘id siin on:D Kas või näiteks see, et peategelasteks on viis ilusat naist. DH-s oli küll neli, aga oh well, ka põhimõtteliselt neli, sest see viies on ühe teenijanna tütar. Aga osa edasi vaadates, ma enam nii karm polnud. Jah, see mõningas mõttes meenutas DH-d, aga seda ikka heas mõttes ja tegelikult see on ikka hoopis teine tera. Telekast tuli vist 2-3 osa järjest ja noh, sellest piisas, ma olin hooked! Tõmbasin kohe kõik olemasolevad osad ära ja ütleme nii, et paari päevaga olid mul kõik osad vaadatud:D I recommend

Devious-Maids

2 thoughts on “Desperate Housewives ja Devious Maids

Leave a Reply

