“You bitch. No, you’re a bitch. No, I’m a reaaaaal bitch! And I’m like that’s not an argument. I mean I’m a real bitch? What is that suppose to accomplish?”

Vaatasin just ära “America’s Next Top Model“‘i 21 hooaja esimese osa! Kui eelmine hooaeg toodi ka mehed mängu, siis seda ka seekord ja Miss-J on samuti tagasi, woop woop! See on nii entertaining reality, et mine või hulluks. Seal ei ole ainult pildistamised ja catwalkid, vaid mida saade edasi, seda enam saab osalejatega rohkem tuttavaks ja muidugi see draama! Respect neile, kes suudavad niimoodi karjakesi koos elada. Ma ütlen ausalt, et ma läheks vist hulluks. Ma ei ole üldse selline ühika-tüüpi inimene. I need my space. Kuigi nalja saab selle realityga pidevalt, siis mul on siiski väga eredalt meeles vaid paar seika, kus ma tõesti lihtsalt südamest naersin, kerisin video tagasi ja vaatasin uuesti ja jälle naersin. Ohgod.. ma kohe toon ühe näite. This made me laugh so hard! Siin on siis natuke pikem klipp, et asjast aru saada. Lõpp on lihtsalt mega. Mind ajab see lihtsalt nii naerma. GO, Victoria! 

“You bitch. No, you’re a bitch. No, I’m a reaaaaal bitch! And I’m like that’s not an argument. I mean I’m a real bitch? What is that suppose to accomplish?”

2 thoughts on ““You bitch. No, you’re a bitch. No, I’m a reaaaaal bitch! And I’m like that’s not an argument. I mean I’m a real bitch? What is that suppose to accomplish?”

Leave a Reply

