The Fault in Our Stars ja sellest, kuidas ma ei mõista inimesi

Appi, kuidas ma ei seedi selliseid inimesi, kes imestavad selle üle, kuidas mõni inimene suudab nii palju sarju vaadata. See on nagu selline varjatud “I’m better than you, cause I don’t waste my time on TV-series“. Esiteks, Sa kas oled so-called sarjade inimene või Sa ei ole. Teiseks, need inimesed vist arvavad, et päevas tuleb kümme uut osa ja nii iga päev iga sarja puhul. Aga see ei ole nii, osadel sarjadel on näiteks paus väga pikalt ja üleüldse kuskilt ju inimesed alustasid sarjadega. Ei ole nii, et võetakse 10 sarja ette ja hakatakse aina lahmima. Ajapikku koguneb sarju. Ja kolmandaks, ma ei viitsi seda teemat isegi rohkem kommenteerida mitte, sest kui Sa ei leia enda päevas vaba 20, 30 või 40 minutit (olenevalt sarja pikkusest), siis ma ei tea, tunnen kaasa. You have so busy life, you must be so proud. 

Yayy, ma just avastasin, et “The Fault in Our Stars” hea kvaliteediga torrent allatõmbamiseks on nüüd olemas! Ma olen reaalselt viimased kaks nädalat iga päev vaadanud, kas on juba tulnud või mitte. Ja ma olen seda filmi isegi näinud, nii et see on lihtsalt nii hea film, et ma tahan seda uuesti näha. See ei ole selline imal love story, vaid seal on ka mõnusat huumorit, seega ma ei näe probleemi selles, et ka mehed seda vaadata ei võiks. No ja ega ilma asjata pole selle hinne IMDB-s 8,3 🙂 Raamatu lugesin ma enne läbi, kui filmi läksin vaatama, sest mu sõbranna kinkis selle mulle sünnipäevaks. Esimest korda elus pean nentima, et film oli parem kui raamat. Raamat oli kuidagi liiga.. tiinekalik minu jaoks. 

-6895871f-1a2d-44f4-9876-ff8dc7c7bf06

 

Leave a Reply

