In love

Leidsin siit lehelt imeilusa koti! See näeb pildil väga väga kena välja, aga millegipärast ma ei taha uskuda, et see reaalselt ka nii ilus on. See on raudselt kuskilt ebay’st tellitud ja me kõik teame, kui häid pilte seal asjadest on. Ma praegu tuhlan nagu hull ebay’s ringi, et seda kotti leida. Leidsin selle müüja ka Buduaarist, kirjutasin talle ja küsisin, et kas tal on kott kohe olemas, et no ma tahaks isetehtud pilti kotist. Saaks parema vaate. Ootame, vaatame. Aga anyway, see on nii ilus, ma nii tahaks, et see oleks päriselt ka sama ilus! See oleks mulle ideaalne, vaatasin, et mu Macbook Pro mahuks ka sinna sisse ilusti ära. 

K__ekott__must_50946cadcc81f

Leave a Reply

