Cafe Mmuah

Nädala algul käisin sellises kohvikus nagu Cafe Mmuah. Olin sellest kohast küll eelnevalt kuulnud, kuid päris viimase tõuke sinna minemiseks andis Gerli oma blogipostitusega. Nii mina kui mu kaaslane tellisime juustušnitsli, mis oli väga maitsev ja tundus kohe kõige isuäratavam. Eelkõige sellepärast ka, et Gerli oli oma toidust pilti teinud ja seega saime aimu, mida toit endast täpselt kujutab. Mitte, et oleks väga palju võimalusi juustušnitsli puhul, aga noh jah, haha:) Ja kes mind vähegi teab, siis olen üks täielik juustusõber:) Anything with cheese gets me goin’! Selle koha puhul kiidaksin ka teenindust! Teenindaja nägi kohe meie tulekut ja oli menüüdega silmapilkselt platsis. Ka söögi valmimisega ei läinud kaua aega, kõigest 15 minutit, mis on väga kiire võrreldes mõndade teiste kohtadega! Ma oleks nii väga tahtnud võtta ka mingit cupcake’i või pannkooki, sest olen kuulnud, et ka need on seal head, kuid kõht oli liiga täis. Seda enam on põhjust seda kohta ka teist korda külastada! Eriti meeldis mulle, et menüüs oli mingi eriti oldschool magustoit – lumepallisupp! Ahjaa, üks asi veel, istumine oli seal ka väga mõnus! Ma olen täielik mugavusefriik ja nii paljudes söögikohtades on nii ebamugavad istmed/toolid. Mulle absoluutselt ei meeldi see tunne, kui ma istun a’la kuskil laua all, sest tool on nii madal ja laud nii kõrge. Lõppu ka pilt söögist!

Processed with VSCOcam with f2 preset

Leave a Reply

